داستان شاهزاده ای که قبل از تولد روسای 30 کشور حکومت می کرد

داستان شاهزاده ای که قبل از تولد روسای 30 کشور حکومت می کرد

فردی که اسرار جالبی از خاندان سعودی منتشر می کند مطالبی درباره یکی از شاهزادگان فرتوت عربستان منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتهد فردی که اسرار پنهانی از آل سعود منتشر می کند در مطلبی در صفحه شبکه اجتماعی خود در مطلبی با اشاره به فرتوت بودن شاهزادگان سعودی آورده است: عبدالله بن عبدالعزیز بن مساعد آل سعود متولد سال 1929 است که در سال 1947 حاکم منطقه القصیم شد آن هم در حالی که 18 سال بیشتر نداشت.

مجتهد می نویسد: تصور کنید حاکم منطقه جوانی باشد در حالی که افراد هم سن وی را در اورپا برای خرید یک پاکت سیگار نیز نمی فرستند و به کلوپ شبانه راه نمی دهند، زیرا مشمول قانون کودکان هستند. اما وی از آل سعود است و توان هر کار را دارد و افراد این خانواده بر خلاف دیگر انسانها قبل از دوازده سالگی به بلوغ عقلی و جسمی می رسند.آنها از پیری و خرفتی در امان هستند، زیرا بدنهای آن رویین تن است و متغییرات محیطی تاثیری بر آنها ندارد و استخوانهای آنها از پلاستیک و پوست آنها از شمع است.

مجتهد می افزاید: این دایناسور 85 ساله قبل از اینکه تقسیم شود و قبل از اینکه روسای 30 کشور متولد شوند تا به حال حکومت کرده است.

وی می نویسد: روشنفکران عربستانی از اینکه چگونه ممکن است یک وزیر بیست سال در سمتی باقی بماند و همچنان با کفایت باشد، ابراز شگفتی می کنند.

شایان ذکر است که عبدالله پادشاه عربستان از چند روز وضع وخیمی پیدا کرده است و اخبار و تصاویری از وی منتشر نمی شود.برخی بر این باورند که وی فوت کرده است اما دربار شاهی از اعلام این خبر خودداری می کند.

کد خبر 2458588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha